آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, | 17:58 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا :



پس از پیشنهاد چلسی به ویلیان، تاتنهام تهدید به توقف انتقال بیل به رئال کرد: دنیل لوی رییس باشگاه تاتنهام از پیشنهاد چلسی برای جذب ویلیان به شدت عصبی شده است و تهدید کرده است، انتقال گرت بیل به رئال را متوقف خواهد کرد.

گومیس قصد تمدید قراردادش را ندارد: بافه تیمبی گومیس مهاجم المپیک لیون قصد تمدید قراردادش را ندارد و در صورتی که این باشگاه او را به فروش نرساند، تابستان آینده از لیون جدا خواهد شد.

اینترمیلان به جمع تیم های خواهان ماتری پیوست: پس از ناپولی، میلان و رم، باشگاه اینترمیلان نیز برای جذب الساندرو ماتری مهاجم تیم یوونتوس ابراز علاقه کرد.

لیورپول علاقه مند به جذب آرین روبن جدید: باشگاه لیورپول علاقه مند است ریچیرو زیوکوویچ بازیکن جوان و صربستانی اف سی گرونینگن که به روبن جدید معروف است را به خدمت گیرد.

ترستگن منتظر پیشنهاد بارسا: مارک آندره ترستگن دروازه بان ملی پوش بروسیا مونشن گلادباخ، قصد تمدید قراردادش که در ژوئن 2015 خاتمه می یابد را ندارد و علاقه مند است برای پیوستن به بارسا منتظر پیشنهاد این باشگاه باقی بماند.

مذاکره آنلکا با وست بروم در مورد آینده اش: نیکلاس آنلکا مهاجم تیم وست برومویچ با مسئولین این باشگاه در مورد آینده اش در این باشگاه به مذاکره پرداخت.

آژاکس پیشنهاد اتلتیکو مادرید برای جذب آلدرویرلد را رد کرد: باشگاه آژاکس برای فروش توبی آلدرویلد مدافع ملی پوش بلژیکی اش، حداقل 7.5 میلیون یورو می خواهد و زمانی که با پیشنهاد کمتر از این مبلغ باشگاه اتلتیکو مادرید مواجه شد، آن را رد کرد.

شالکه، پودولسکی را به صورت قرضی می خواهد: دستمزد لوکاس پودولسکی برا شالکه بسیار سنگین می باشد و به همین دلیل این باشگاه قصد دارد وینگر آرسنال را به صورت قرضی جذب نماید.

لیورنو در آستانه جذب امگرا: باشگاه لیورنو در آستانه جذب اینوسن امگرا مهاجم سوییسی-نیجریه ای، سیه نا قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ