توافق ناپولی و QPR بر سر انتقال قرضی جولیو سزار
تاريخ : چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, | 21:15 | نویسنده : Amir

با وجود ادعای رسانه های ایتالیایی مبنی بر توافق ناپولی و کوئینز پارک رنجرز در انتقال قرضی جولیو سزار به سن پائولو، مذاکرات شخصی این دروازه بان برزیلی با سران ناپولی همچنان ادامه دارد.

توافق ناپولی و QPR بر سر انتقال قرضی جولیو سزار

پس از سقوط کوئینز پارک رنجرز از لیگ برتر در فصل گذشته، سران این تیم به دروازه بان برزیلی خود، جولیو سزار، اعلام کردند که وی می تواند این باشگاه را در تابستان ترک کند.

با وجود علاقه آرسنال به جذب سزار، اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرده است که QPR با باشگاه ناپولی بر سر انتقال قرضی دروازه بان تیم ملی برزیل به توافق دست پیدا کرده است.

تنها مسئله باقی مانده تا نهایی شدن این انتقال تفاوت دستمزد درخواستی جولیو سزار با مبلغ پیشنهادی ناپولی است. گزارش شده است که سزار خواهان دستمزد سالیانه 2.6 میلون یورو شده است اما سران ناپولی مبلغ 2.2 میلیون یورو را پیشنهاد کرده اند.

در این میان گفته می شود سرنوشت جولیو سزار به باشگاه رم نیز بستگی دارد چرا که جالوروسی خواهان به خدمت گرفتن دروازه بان ناپولی، مورگان دی سنکتیس، شده است.

همچنین گزارش شده است که در صورت عدم موفقیت رم در به خدمت گرفتن دی سنکتیس، این باشگاه به جذب دروازبان پالرمو، استفانو سورنتینو، اقدام خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ