تيم ملي حداقل 15 ميليارد بودجه مي خواهد
تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, | 10:52 | نویسنده : Amir

دبيرکل فدراسيون فوتبال مي گويد تيم ملي براي ادامه راه تا جام جهاني به حداقل 15 ميليارد تومان بودجه نياز دارد.

مهدي محمد نبي درباره صعود تيم ايران به جام جهاني و برنامه هاي آتي اين تيم گفت: بايد ابتدا به مردم بابت اين صعود تبريک بگويم. همچنين به کادر فني، بازيکنان، رسانه ها و همه کساني که در اين موفقيت نقش داشتند خسته نباشيد مي گويم. به اطلاع مي رسانم که کار ما از فرداي بازگشت تيم ملي از کره آغاز شده و در اين راستا براي برنامه ريزي اردوهاي تيم ملي، بازيهاي دوستانه و کسب آمادگي جلساتي را برگزار خواهيم کرد تا همه چيز برنامه ريزي شده پيش برود.

 وي افزود: براي نخستين بار در تاريخ فوتبال ايران، تيم ملي به عنوان تيم نخست به جام جهاني صعود کرده و فکر مي کنم اين نتايج باعث شود تيم ملي حداقل در رده بندي فيفا 20 پله صعود کند که اين مساله براي فوتبال ايران خيلي مهم خواهد بود. هدف گذاري کي روش هم اين است که بتوانيم تقويم عملياتي خوبي را اجرا کنيم تا در صورتي که با قرعه خوبي روبه رو شديم بتوانيم با صعود به مراحل بالا همان کاري را انجام دهيم که کره جنوبي و ژاپن در جام جهاني 2002 انجام دادند. ما بايد اين فضا را در تيم ملي ايجاد کنيم تا تمرکز بازيکنان بر روي صعود به مراحل بالاتر باشد. هر چند سخت است اما با تلاش شدني خواهد بود. البته در اين راه سازمان ليگ برتر هم بايد به گونه اي برنامه ريزي کند که بازيکنان بتوانند به موقع در اردوهاي تيم ملي حاضر شوند.

دبيرکل فدراسيون فوتبال درباره آينده همکاري کي روش با تيم ملي ايران هم گفت: مطمئن باشيد که کي روش صد در صد در جام جهاني کنار تيم ما خواهد بود. او عيارش را مشخص کرده و تيم ملي به وجود او نياز دارد. نتيجه اي که به دست آمده نشان مي دهد که اين سرمايه گذاري مثبت بوده و کي روش مي تواند تغيير زيادي در فوتبال ايران ايجاد کند. ما بايد سرمايه گذاري خود را ادامه بدهيم و عقل هم همين را حکم مي کند.

نبي در پاسخ به اين سوال که مطمئنا يکي از نگرانيهاي کي روش بازيهاي دوستانه خواهد بود، گفت: ديدگاه ما اين است که با توجه به بازيهايي که با تيمهاي آسيايي داشته ايم و مسابقاتي که در رقابتهاي مقدماتي جام ملتهاي آسيا خواهيم داشت ديگر نيازي به انجام بازي دوستانه با تيمهاي قاره خودمان نداريم اما چون شايد در گروهي قرار بگيريم که نمايندگاني از افريقا، اروپا و امريکاي جنوبي يا لاتين در آن حضور داشته باشند، بنابراين بايد با تيمهاي اين قاره ها ديدارهاي دوستانه اي برگزار کنيم که البته اين بستگي دارد به اينکه وزارت ورزش و دولت محترم چه بودجه اي را در اختيار تيم ملي قرار مي دهند. بر اساس برآوردي که داشته ايم حداقل پولي که براي آماده سازي تيم ملي نياز داريم، بودجه اي 15 ميلياردي است که اميدوارم با داشتن حمايتهاي لازم اين بودجه فراهم شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ