چراغ سبز لوئيز به بارسلونا
تاريخ : یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, | 14:19 | نویسنده : Amir

مدافع برزيلي چلسي از علاقه‌ خود به پيوستن به بارسلونا خبر داد.

ديويد لوئيز، رهبر خط دفاعي چلسي از بازيکناني است که شايعه پيوستن او به بارسلونا در فصل جابه‌جايي تابستاني به گوش مي‌رسد. او در سخناني که روزنامه مارکا منتشر کرد، از علاقمندي‌اش به پيوستن به آبي‌-اناري‌ها خبر داد.

به گزارش ايسنا ، او گفت: هدفم لذت بردن و راحت بودن در فوتبال است. دوست دارم جايي بازي کنم که چنين احساسي را برايم به وجود آورد. مي‌خواهم براي تيمي بازي کنم که توانايي‌هاي زيادي داشته باشد. در صورت جدايي از چلسي گزينه‌هاي زيادي دارم که بهترين آنها بارسلونا است. مشکلي براي پيوستن به اين تيم ندارم. بارسلونا از بهترين تيم‌هاي جهان است. مي‌دانم که آنها دوست دارند مرا جذب کنند. بارسلونا پيش از اين هم خواستار جذب من شد اما اين انتقال صورت نگرفت. الان چيزي براي گفتن ندارم.

او درباره‌ي اين سوال که آيا با پيوستن به بارسلونا دچار مشکل زباني نخواهد شد، گفت: به هيچ وجه. هيچ مشکل زباني نخواهم داشت مي‌توانم اسپانيايي هم صحبت کنم.

تيم ملي فوتبال برزيل در ديداري دوستانه يکشنبه شب در ماراکانا به مصاف انگليس مي‌رود. لوئيز معتقد است که تيم ملي انگليس تواتنايي رسيدن به جام جهاني بزرگ را ندارد.

او گفت: متاسفانه انگليس سال‌هاست که عنوان قابل توجهي را به دست نياورده و دليل آن نبود تفکر پيروزي نزد آنهاست. مشکل اين است که فوتبال ملي انگليس سال‌هاست بدون هويت و هدف به کار خود ادامه مي‌دهد. مي‌ترسم که اين وضعيت ادامه يابد.

انگليس در جام‌جهاني 1966 با پيروزي بر آلمان در ومبلي جام قهرماني را بالاي سر برد. انگليسي‌ها از آن زمان تاکنون هيچ عنواني را در فوتبال اروپا و جهان به دست نياورده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ