پيروزي مقابل آلومينيوم، عيدي صبابه مردم قم
تاريخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, | 14:28 | نویسنده : Amir

کاپيتان تيم فوتبال صباي قم گفت: در ديدار با آلومينيوم هرمزگان صد در صد به دنبال پيروزي و کسب سه امتياز هستيم تا آن را در آستانه سال جديد به مردم قم هديه کنيم.

سهراب بختياري‌زاده در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به لزوم موفقيت و پيروزي صباي قم در ديدار خانگي با آلومينيوم هرمزگان تصريح کرد: با توجه به شرايط جدول چاره‌اي جز کسب سه امتياز نداريم و با بايد تمام توان بازي کنيم.

وي عنوان داشت: چند هفته‌اي است که امتيازات ارزشمندي را در مقابل حريفان از دست مي‌دهيم، البته خوب بازي مي‌کنيم و بارها موقعيت گل ايجاد کرده‌ايم اما متاسفانه توپ‌هاي ما گل نمي‌شود و بايد در اين ديدار سه امتياز را هر طور شده به دست بياوريم.

بختياري‌زاده از شکست صباي قم در ديدار خارج از خانه مقابل تيم فوتبال سپاهان اصفهان ابراز تاسف کرد و ابراز داشت: در اين ديدار به دليل سه اخطاره بودن در ميدان حضور نداشتم ولي اميدوارم در ديدار با آلومينيوم هرمزگان اين باخت را جبران کنيم.

کاپيتان تيم فوتبال صباي قم اضافه کرد: ما پنج بازي سخت را تا پايان ليگ برتر اين فصل در مقابل رقباي ليگ برتري پيش رو داريم و بايد تلاش کنيم امتيازات لازم براي رسيدن به رده‌هاي بالاي جدول رده بندي را در اين بازي‌ها کسب کنيم.

وي يادآور شد: در هر سه بازي اخير مقابل تيم‌هاي فوتبال داماش گيلان، استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بدون ترديد صباي قم بازي خوبي ارائه داده است اما متاسفانه بر خلاف جريان بازي گل مي‌خوريم و به راحتي امتياز از دست مي‌دهيم.

بختياري زاده ابراز کرد: در ديدار با سپاهان اصفهان کار تيم ما بسيار سخت بود چون فاصله زماني آن بازي با ديدار قبل از آن که مقابل استقلال تهران برگزار کرده بوديم به بازيکنان تيم فشار زيادي وارد کرده بود و موجب تحليل رفتن توان بازيکنان ما شده بود.

وي تاکيد کرد: باز هم مي‌گويم بد اقبالي در استفاده از فرصت‌هاي گلزني سبب شد تا تيم ما در اين ديدار تن به شکست بدهد، با اين حال بازي با سپاهان اصفهان تمام شده و بايد به ديدارهاي بعدي و از جمله بازي هفته سي ام با تيم آلومينيوم هرمزگان فکر کنيم.

وي عنوان داشت: ما در هفته سيزدهم دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور بايد در خانه و در ورزشگاه يادگار امام به مصاف تيم آلومينيوم هرمزگان برويم، حريف اين هفته ما هم تيم خطرناکي است و هرگز حق نداريم بازي با اين تيم را آسان و ساده تلقي کنيم.

تيم فوتبال صباي قم عصر روز يکشنبه بيست و هفتم اسفند ماه در ديداري خانگي از هفته سيزدهم نيم فصل دوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور جام خليج فارس در قم ميزبان تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ